3 tipy, jak zařídit kancelář
Nezařazené
Ve své kanceláři strávíte většinou přes osm hodin denně. Nezná se to jako dlouhá doba, při propočtech ale zjistíte, že zde na židli sedíte podstatnou část svého života. Dejte si tedy tu práci a zařiďte ji účelně, pohodlně a tak, aby vypovídala o tom, jaké je vaše povolání. Pro lepší orientaci vám přinášíme několik následujících tipů
1. Rozdělte kancelář na zóny
Zvláště pokud pracujete na vyšším postu, měl by být v kanceláři jak pracovní kout, tak místo pro případné návštěvy. Také potřebujete malý osobní prostor na své věci.
· Pracovní prostor – místo s vaším pracovním stolem (ideální jsou ty do tvaru L), jenž by měl být otočen tak, aby na něj ve správném úhlu dopadalo světlo, ale zároveň, aby vám neoslňovalo počítač a znemožňovalo práci. Židli zvolte kvalitní, ergonomicky tvarovanou.
· Návštěvní prostor – zde záleží na důležitosti vašich schůzek. Můžete proti svému stolu pouze umístit křeslo, ale také koupit konferenční stůl s pohovkou.
· Osobní prostor – vaše osobní věci by se neměli po kanceláři povalovat. Oblečení uložte do skříně, vedle ní umístěte umyvadlo se zrcadlem a případnou nutnou kosmetikou.
2. Volte profesionální vzhled
Prohlédněte si některé obrázky kanceláří na internetu a inspirujte se. Ve vaší kanceláři byste se měli cítit příjemně nejen vy, ale i vaši zákazníci. Barvy stěn tedy volte střídmě, spíše v čistých bílých odstínech, kombinujte se sklem a kovem, což patří mezi aktuální trend. Poškozený či starý nábytek by měl být co nejdříve vyměněn nebo opraven. Kancelář je důležitou vizitkou.
3. Vše mějte důsledně zorganizované
Není dobré, aby nový příchozí nabyl pocitu, že máte v kanceláři zmatek. Vybavte ji tedy registraturami a šanony , seřaďte vše podle témat a dat. V případě, že budete něco potřebovat rychle najít, oceníte to. Můžete použít také barevné štítky a práci si tak ještě více ulehčit.